هتل های 3 ستاره کیش
نوشته شده توسط : المیرا

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش جزء هتل های دو ستاره کیش محسوب می شود و در پشت بازار ونوس در زمینی به مساحت 6345 مترمربع بنا شده است. این هتل یک هتل نو ساز می باشد و با توجه به قیمت مناسب خود هر ساله توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید . فاصله هتل ونوس تا فرودگاه 15 دقیقه می باشد و ساعت تحویل و تخلیه اتاق 14 می باشد. هتل ونوس کیش دارای اتاق های سه تخته، چهارتخته و سوئیت یکخوابه می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به يخچال، سرويس بهداشتي، تلويزيون، تلفن،تهويه مطبوع و مبلمان مي باشند.

از امکانات هتل ونوس کیش می توان به کافى شاپ، لابى،ماهواره، اینترنت در لابی، نمازخانه، رستوران، پارکینگ اختصاصی هتل، پارکینگ سرپوشیده، لاندری، کافی نت، آسانسور، خدمات خانه داری، فضای سبز، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، ترانسفر رایگان فرودگاه ، گشت سياحتى جزيره، گشت بازارها، اتاق بیلیارد، سالن کنفرانس و ... برای میهمانان تور کیش اشاره نمود.

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش

 

هتل سان قذافی کیش

هتل سان قذافی کیش

هتل سان رایز کیش جزء هتل های سه ستاره کیش محسوب می شود و در قلب مراکز خرید و تفریحی جزیره کیش در پشت بازار پردیس واقع شده است. این هتل با سوئیت های 1 خوابه , 2 خوابه و 3 خوابه  آماده ارائه امکانات و پذیرایی از شما گردشگران تور کیش می باشد. فاصله هتل سان رایز کیش با فرودگاه جزیره حدود 5 دقیقه رانندگی است. هتل سان رایز کیش از ساختمان 4 طبقه تشکیل شده است و دارای 34 واحد می باشد اکثر اتاق های این هتل چشم انداز زیبایی از خلیج فارس را به شما میهمانان تور کیش هدیه می کند .

از امکانات هتل سان رایز کیش می توان به  رستوران شبانه روزی ، صبحانه رایگان سرد و گرم در انواع ایرانی و خارجی ,کافى شاپ , لابى , لاندرى , بوفه رایگان , تلویزیون دارای ۶ کانال ماهواره ای اشاره نمود همچنین دارای امکانات تفریحی نظیر دو قایق کف شیشه ای و تندرو می باشد که با آن مرجانها و ماهی های زیر آب را برای گردشگران تور کیش به نمایش می کشد.

هتل سان قذافی کیش

هتل سان قذافی کیش

هتل سان قذافی کیش

هتل سان قذافی کیش

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95 

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش, بهترین هتل های 3 ستاره کیش, ارزان ترین هتل های 3 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: